lunes, 25 de abril de 2016

Bona tarda, 

Últimament, l'Alexa i jo hem tingut dificultats per veure'ns i hem hagut d'ajornar algunes trobades.

Una tarda, l'Alexa em va comentar que li faria il·lusió fer un altre atrapasomnis per fer-li un regal a la seva mare. A mi em va semblar una gran idea, així doncs vam decidir anar en el meu pis per fer-lo tranquil·lament, i la veritat és que el resultat va ser molt bo!



Al dimecres passat, vam anar a fer la gravació per explicar la nostra experiència en el projecte rossinyol. Abans de gravar, vam decidir anar a menjar-nos el primer gelat de la temporada i vam aprofitar per preparar-nos el que diríem a la gravació.  

Durant tot aquest temps l’Alexa i jo hem tingut l'oportunitat de coneixents molt, crec que hem creat un bon vincle i la nostra relació cada vegada és més bona. En definitiva està sent una gran experiència. 

Fins a la pròxima! 




Anna, 


No hay comentarios:

Publicar un comentario